W zeszłym miesiącu rozpoczęliśmy cykl artykułów, dotyczących przydatności urządzeń fiskalnych w branży e-commerce, czyli przy sprzedaży internetowej. W pierwszej części przybliżyliśmy naszym odbiorcom zagadnienie związane z czytnikami kodów kreskowych, dziś chcielibyśmy opowiedzieć o drukarkach fiskalnych. Jesteś właścicielem sklepu internetowego i szukasz wsparcia w urządzeniach fiskalnych? A może dopiero się nad tym zastanawiasz i przydałaby Ci się solidna porcja wiedzy? W obu przypadkach, ten artykuł został napisany właśnie z myślą o Tobie. Serdecznie zapraszamy do lektury.

URZĄDZENIA FISKALNE – WSPARCIE DLA BIZNESU ONLINE [CZĘŚĆ 2]
Sprzedaż w sieci = nowa codzienność


Sprzedaż w sieci = nowa codzienność

To, że handel przenosi się sukcesywnie do przestrzeni online nie jest już dla nikogo tajemnicą. Nie ma też sensu po raz kolejny mówić o tym, jaki wpływ na przyspieszenie tego stanu rzeczy miała w ostatnich miesiącach sytuacja z koronawirusem, bo i w tej kwestii w zasadzie wszystko zostało już powiedziane i każdy doskonale zdaje sobie sprawę z rzeczywistości, w jakiej przyszło nam żyć.

Przejdźmy więc od razu do rzeczy i skupmy się na dwóch grupach przedsiębiorców: tych, którzy posiadają już swoje sklepy internetowe oraz tych, którzy przymierzają się do tego kroku i bardzo intensywnie myślą o ich założeniu. Nie wszyscy przedstawiciele jednych i drugich zdają sobie sprawę z tego, jak dużą pomoc może przynieść im umiejętne dobranie i codzienne używanie odpowiednich urządzeń fiskalnych. A prawda jest taka, że to rozwiązanie, które nie tylko usprawnia pracę, ale pozwala też oszczędzać czas oraz pieniądze. Ważne by już na samym początku przemyśleć ten temat w kontekście zakupu urządzeń fiskalnych. Może się bowiem okazać, że zakupisz kasę fiskalną, a bardziej przydatna byłaby drukarka. 

Odpowiedz sobie szczerze na poniższe pytania:

  • Prowadzisz sklep stacjonarny i zdecydowałeś się przenieść działalność do przestrzeni online? 
  • Twój internetowy biznes zaczyna rosnąć i czujesz, że przydałoby się dodatkowe wsparcie
  • Działasz w sieci, ale chcesz też uczestniczyć w różnego rodzaju targach oraz wydarzeniach stacjonarnych? 
  • A może szykujesz się do rozpoczęcia nowego biznesu i chętnie skorzystasz z dostępnej pomocy?

Jeżeli na któreś z powyższych pytań odpowiedziałeś „tak”, to znaczy, że urządzenia fiskalne wymiernie wpłyną na Twoją sytuację i wesprą Cię w planowanych przedsięwzięciach. Tym razem pomówmy więc o tym, w jaki sposób możesz sobie pomóc poprzez zakup drukarki fiskalnej.

Drukarka fiskalna = oszczędność czasu

Wszyscy wiemy, że kluczem do efektywnej pracy jest czas. Szybsze działanie wpływa na wydajność, ta z kolei bezpośrednio przekłada się na lepsze wyniki finansowe. Jak zatem w prosty sposób oszczędzić czas? Najlepiej poprzez upraszczanie pojedynczych procesów, a właśnie w tym znakomicie pomoże drukarka fiskalna.

Pełne korzystanie z funkcji, jakie oferuje to urządzenie sprawia, że możemy między innymi monitorować, synchronizować i zarządzać aktualnymi stanami magazynowymi. Jeśli więc prowadzimy biznes w formie tradycyjnej oraz online, drukarka fiskalna pomoże nam bezproblemowo komunikować się między tymi kanałami. Przykładowo, nabicie na drukarkę fiskalną sprzedaży w tradycyjnej placówce, automatycznie wyśle sygnał do sklepu internetowego, a towar momentalnie zostanie ściągnięty ze stanu magazynowego. Nie trzeba zatem nigdzie tego zapisywać czy dokonywać zmian ręcznie. Wszystko zrobi za nas system.

Podobną zależność zauważymy wtedy, gdy sprzedawca internetowy weźmie przykładowo udział w targach i czasowo będzie prowadził sprzedaż stacjonarną. Dzięki zintegrowanej z systemem drukarce, nie musi on tworzyć szczegółowych notatek sprzedażowych, a później mozolnie odnotowywać ich w programach czy osobiście liczyć, ile towaru zeszło, a ile wciąż pozostaje na stanie magazynowym. Cała ta praca automatycznie zostanie wykonana za niego.

Drukarka fiskalne = ułatwiona logistyka

Rozwiązanie to sprawdza się zarówno w mniejszych, jak i w większych sklepach internetowych. Dostajemy zamówienie, sprzedajemy towar, wystawiamy paragon i nie musimy martwić się rozbudowaną dokumentacją czy przekazywać kompletu informacji magazynierowi. System zrobi to za nas, a magazynier może błyskawicznie rozpocząć proces kompletacji zamówienia. Taka automatyzacja znacząco usprawnia logistykę i upraszcza komunikację wewnątrz firmy. A nie jest tajemnicą, że poprawa jakości tych dwóch elementów zdecydowanie wpływa na wydajność działalności przedsiębiorstwa

No i jeszcze na koniec kolejne praktyczne ułatwienie. Ktoś zaznacza w naszym sklepie internetowym, że chciałby otrzymać fakturę? Żaden problem. Wystarczy jedno kliknięcie i odpowiedni dokument jest już gotowy. 

Ekspert = zaufany partner

Potrzebujesz wsparcia w doborze odpowiednich urządzeń fiskalnych dla Twojego biznesu? Nie mogłeś lepiej trafić. Nasi eksperci z przyjemnością odpowiedzą na wszystkie pytania i pomogą Ci podjąć właściwe decyzje. Zapraszamy do naszej siedziby przy ul. Łukasińskiego 114 w Szczecinie. Jesteśmy także dostępni pod numerem telefonu 91 43 22 001.


0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder