1. Postanowienia ogólne

1.1. Sklep internetowy ekspertkasyfiskalne.pl (dalej: „Sklep”) jest prowadzony przez:

EKSPERT SYSTEMY INFORMATYCZNE Marchelewski, Cierpica, Dzik sp. k.

  1. Waleriana Łukasińskiego 114, 71-215 Szczecin

NIP: 9290016119, REGON: 970334684

Adres e-mail: kasy@ekspert.biz

Telefon: +48 501 590 499

1.2. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień, zawierania umów sprzedaży,  świadczenia usługi fiskalizacji urządzeń fiskalnych oraz procedury reklamacyjne.

 

  1. Definicje

2.1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupu w Sklepie.

2.2. Umowa sprzedaży – umowa zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na odległość za pośrednictwem Sklepu.

2.3. Produkt – towar lub usługa oferowana przez Sklep do sprzedaży.

2.4. Fiskalizacja – usługa polegająca na wprowadzeniu urządzenia w fiskalny tryb pracy, poprzez jednorazowe i trwałe powiązanie urządzenia z nr NIP użytkownika. Usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta na podstawie złożonego zamówienia.

2.5. Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego

 

  1. Zakres działalności

3.1. Sklep oferuje sprzedaż urządzeń fiskalnych i akcesoriów oraz świadczenie usług związanych z ich fiskalizacją.

3.2. Sklep działa na terytorium Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  

  1. Wymagania techniczne

4.1. Aby korzystać ze Sklepu, Klient powinien dysponować urządzeniem z dostępem do internetu oraz aktualną wersją przeglądarki internetowej.

4.2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne wynikające z urządzenia lub oprogramowania Klienta.

  1. Składanie zamówień

5.1. Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny na stronie Sklepu.

5.2. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych i kompletnych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.

5.3. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany adres e-mail.

 

  1. Ceny i płatności

6.1. Ceny produktów podawane są w złotych polskich i są cenami brutto.

6.2. Dostępne formy płatności to: przelew bankowy, płatności online.

6.3. Koszty dostawy są uzależnione od wybranego sposobu wysyłki i są widoczne przed finalizacją zamówienia.

 

  1. Zakres i warunki usługi fiskalizacji urządzeń fiskalnych:

7.1. Usługa fiskalizacji obejmuje:

  • Przeprowadzenie procedury fiskalizacji kasy fiskalnej,
  • Wystawienie raportu fiskalnego potwierdzającego dokonanie fiskalizacji,
  • Przekazanie Klientowi wypełnionej książki serwisowej urządzenia w której znajduję się numer ewidencyjny urządzenia.

7.2. Warunki świadczenia usługi fiskalizacji:

Klient zobowiązany jest dostarczyć następujące dane niezębne do realizacji usługi. Po ich dostarczeniu nastąpi realizacja usługi:

  • numer NIP (w przypadku działalności nierejestrowanych nr NIP dla osób fizycznych)
  • adres rejestrowy firmy (miasto, kod pocztowy, ulica, numer)
  • adres miejsca sprzedaży (miejsce lokalizacji uradzenia, w przypadku sprzedaży mobilnej lub w kilku lokalizacjach należy dopisać „ KASA MOBILNA”.
  • Urząd Skarbowy w którym się firma rozlicza (np. I Urząd Skarbowy w Szczecinie)
  • logo w formacie png/pdf (najlepiej monochromatyczne) – opcjonalnie
  • tekst nagłówka – wg. przepisów musi on być zgodny z nazwą firmy zarejestrowanych w CEiDG/KRS. Można dodatkowo dopisać nazwę i adres punktu/oddziału sprzedaży, nr kontaktowy, nr BDO
  • tekst stopki (np. dziękujemy zapraszamy ponownie) – opcjonalnie
  • listę towarów lub usług do zaprogramowania na kasie wraz ze stawką vat lub „ z/w” (np. Szafa [23%], Truskawki [5%], Usługa montażu [8%], Konsultacja medyczna [z/w] – nie dotyczy drukarek fiskalnych.

 

  1. Odpowiedzialność

8.1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:

  • Nieprawidłowe działanie kasy fiskalnej wynikające z jej wad fabrycznych,
  • Nieprawidłowe działanie oprogramowania sprzedażowego,
  • Niepoprawność danych dostarczonych przez Klienta dla dokonania usługi fiskalizacji.

8.2. Klient ponosi odpowiedzialność za:

  • Dokładność i kompletność dostarczonych danych,
  • Zgodność z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ewidencjonowania sprzedaży – dotyczy stawek vat dla towarów/usług.

 

  1. Realizacja zamówienia

9.1. Zamówienia realizowane są w terminie do 5 dni roboczych od daty zakupu. Do tego dochodzi czas spedycji, na który nie mamy wpływu.

9.2. W przypadku braku dostępności zamówionego produktu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o przewidywanym terminie realizacji lub możliwości anulowania zamówienia.

 

  1. Prawo odstąpienia od umowy

10.1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny (z zastrzeżeniem zawartym w punkcie 11).

10.2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy.

10.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie.

10.4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi zwrócić towar kompletny w oryginalnym i nie uszkodzonym opakowaniu.

10.5. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, typu zarysowań czy mechanicznych uszkodzeń. 

 

  1. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:

11.1. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz spersonalizowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – w tym przypadku zafiskalizowanych urządzeń fiskalnych. Fiskalizacja kasy powoduje trwałe zapisanie danych w pamięci urządzenia, co uniemożliwia jego dalszą odsprzedaż lub zwrot.

11.2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje również w przypadku usług związanych z dostarczeniem treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli ich wykonanie rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

11.3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.

 

  1. Reklamacje

12.1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową.

12.2. Reklamację należy zgłosić na adres e-mail: kasy@ekspert.biz.

12.3. Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, opis problemu oraz żądanie sposobu rozpatrzenia reklamacji.

12.4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania.

 

  1. Gwarancja

Produkty oferowane w Sklepie objęte są gwarancją producenta, której warunki określają dokumenty dołączone do produktu.

 

  1. Ochrona danych osobowych

14.1. Administratorem danych osobowych Klientów jest EKSPERT SYSTEMY INFORMATYCZNE Marchelewski, Cierpica, Dzik sp. k.

14.2. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody Klienta,  w celu realizacji umowy, obsługi reklamacji oraz w celach marketingowych.

14.3. Klient ma prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.

14.4. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności.