Zwroty

Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, informujemy, że mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki – bez podania przyczyny.

Prawo odstąpienia nie dotyczy jednak produktów wykonanych na indywidualne zamówienie, tj. modyfikowanych zgodnie z Państwa wytycznymi (np. konfiguracja sprzętu, zafiskalizowane urządzenia, specjalne wersje urządzeń). Tego rodzaju produkty są dostosowywane do konkretnych potrzeb zamawiającego, dlatego nie podlegają zwrotowi.

Procedura zwrotu – krok po kroku:

  1. Prosimy dołączyć do przesyłki pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wzór znajduje się poniżej – można je również przesłać drogą elektroniczną).
  2. Towar musi zostać zwrócony w stanie niezmienionym – kompletny, nieużywany, w oryginalnym opakowaniu.
  3. Zwrot należy przesłać na adres naszej siedziby. Koszty wysyłki pokrywa kupujący.

W przypadku, gdy zwracany produkt nosi ślady użytkowania, jest uszkodzony, niekompletny lub nieposiadający oryginalnego opakowania – zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu. W takiej sytuacji przesyłka zostanie odesłana do Państwa na koszt odbiorcy.

Zwrot środków:

Zwrot płatności nastąpi w terminie do 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru, przelewem na numer rachunku bankowego wskazany w formularzu zwrotu.

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczany sprzęt był zgodny z opisem i wolny od wad. Jeśli jednak otrzymany produkt jest uszkodzony, wadliwy lub niezgodny z zamówieniem – prosimy o niezwłoczny kontakt.

Jak zgłosić reklamację:

Prosimy o kontakt:

  • telefonicznie: +48 501 590 499
  • mailowo: kasy@ekspert.biz

W zgłoszeniu prosimy zawrzeć numer zamówienia, szczegółowy opis problemu oraz – w miarę możliwości – zdjęcia dokumentujące usterkę.

Odpowiemy na reklamację możliwie jak najszybciej i poinformujemy o dalszych krokach – dotyczących ewentualnej wysyłki produktu, wymiany, naprawy lub zwrotu środków.

W przypadku uznania reklamacji, proponujemy jedną z następujących form rekompensaty:

  • wymiana produktu na nowy egzemplarz,
  • naprawa urządzenia,
  • zwrot płatności.

Informacje dodatkowe

Wszystkie oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta lub sprzedawcy.

Nie podlegają reklamacji uszkodzenia mechaniczne powstałe po dostarczeniu przesyłki (np. pęknięcia obudowy, zalanie, zerwanie plomb gwarancyjnych, zarysowania, itp.).

Zgodnie z art. 548 §1 oraz art. 559 Kodeksu cywilnego, od momentu odbioru towaru odpowiedzialność za jego stan spoczywa na kupującym.


FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(wypełnij i odeślij tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Wzór formularza zwrotu znajdziesz TUTAJ

Adresat:


EKSPERT SYSTEMY INFORMATYCZNE Marchelewski, Cierpica, Dzik sp. k.

Waleriana Łukasińskiego 114, 71-215 Szczecin

NIP: 9290016119, REGON: 970334684

Adres e-mail: kasy@ekspert.biz

Telefon: +48 501 590 499

Ja, niżej podpisany/a, niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującego(-ych) towaru(-ów):

Nazwa produktu/urządzenia:
………………………………………………….

Numer zamówienia/faktury:
………………………………………………….

Data zawarcia umowy / odbioru towaru:
………………………………………………….

Imię i nazwisko konsumenta:
………………………………………………….

Adres konsumenta:
………………………………………………….

Numer rachunku bankowego do zwrotu środków:
………………………………………………….

Podpis konsumenta:
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
………………………………………………….

Data:
………………………………………………….