Aby lokal gastronomiczny mógł dobrze prosperować, niezbędna jest sprawna obsługa klienta oraz precyzyjne rozliczanie sprzedaży i magazynu. Na rynku istnieje wiele dedykowanych oprogramowań gastronomicznych, które mają ułatwić prowadzenie lokalu, bez względu na jego różnorodność i specyfikę. Pomożemy Ci wybrać najodpowiedniejszy program, w oparciu o Twoje potrzeby.

Dzięki systemom dedykowanym lokalom gastronomicznym, możesz:

–      kontrolować stan magazynu z poziomu telefonu,

–      odbierać zamówienia na ekranie w kuchni,

–      generować raporty oraz gromadzić bazy danych swoich klientów,

–      przyjmować i monitorować zamówienia na tablecie oraz na smartwatchu.

Na samym początku warto zaznaczyć, że wymienione przez nas oprogramowania, są przystosowane do każdego obiektu gastronomicznego, bez względu na to czy prowadzisz bar, pub, pizzerię, restaurację, kawiarnię czy food trucka. Programy Nomee oraz GoPOS są najczęściej wybieranymi, w efekcie najbardziej sprawdzonymi systemami, które mogą usprawnić i Twój lokal.

PROGRAM NOMEE

Nomee to aplikacja sprzedażowa, która działa na tablecie. Jest bardzo prosta i intuicyjna. Dane przechowywane są w chmurze, zatem są całkowicie bezpieczne. Dzięki usłudze chmurowej, możesz mieć dostęp do danych lokalu z każdego miejsca oraz każdego, zalogowanego urządzenia. Nomee cieszy się ogromnym zaufaniem właścicieli małych i dużych lokali gastronomicznych.

GoPOS to innowacyjny, szybki i intuicyjny system sprzedaży stworzony dla potrzeb każdego biznesu. Pozwala on na kompleksowe zarządzanie punktem z poziomu komputera lub dowolnego urządzenia osobistego. Oprogramowanie działa na Android oraz Windows i doskonale sprawdzi się w niemal każdej branży – od gastronomii, przez handel detaliczny po branżę usługową. Sprawdź wszystkie funkcjonalności i postaw na GoPOS u siebie!

Wskazane przez nas systemy dla lokali gastronomicznych to przede wszystkim:

–      usprawniona komunikacja pracowników,

–      niższe koszty,

–      możliwość przeprowadzenia kompleksowych analiz i raportów o każdej porze dnia i w każdym miejscu,

–      większa kontrola procesów w lokalu,

–      gwarancja podwyższenia jakości obsługi klienta (gościa),

–      organizacja pracy personelu,

–      oszczędność czasu,

–      łatwiejszy i sprawniejszy dostęp do dokumentów.


0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder