



Reklamacje
Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową prosimy o kontakt z naszą firmą. Jednocześnie przypominamy, że towar zakupiony przez przedsiębiorcę nie podlega przepisom dotyczącym zakupów dokonanych przez konsumentów. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.
Zwrot i wymiana towarów
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot lub wymianę towaru. W celu dokonania zwrotu lub wymiany, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Jeśli chcesz dokonać zwrotu wypełnij potrzebne oświadczenie. Jeśli chcesz wymienić towar wypełnij ten formularz.
2. Dokumenty wyślij na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Ekspert Systemy Informatyczne
ul. Somossiery 30a
71-181 Szczecin
3. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.